Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt? De orderverwerking vindt plaats van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden binnen 2 werkdagen vanaf de besteldatum verwerkt en de volgende werkdag na verwerking verzonden. Houd er rekening mee dat er in het weekend geen verzendactiviteiten plaatsvinden.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd? Na het plaatsen van de bestelling kan het 1-2 werkdagen duren voordat de bestelling wordt verwerkt. Gemiddeld bedraagt ​​de levertijd tussen de 7 en 14 werkdagen, afhankelijk van de locatie.

Wat moet ik doen met een beschadigd of defect product? Als een product beschadigd of defect raakt tijdens verzending of productie, neem dan contact op met onze klantenservice en stuur een foto van de klacht naar info@zaleda.nl. Onze klantenservice neemt dan zo snel mogelijk contact met je op om tot een oplossing te komen.

Wat is jullie retourbeleid? Ons retourbeleid geeft je het recht om je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst om wat voor reden dan ook terug te sturen. Zorg ervoor dat de artikelen ongedragen en ongewassen zijn, dat de labels eraan vastzitten en dat ze in goede staat zijn om doorverkocht te worden. 

Contact:
E-mail:
info@zaleda.nl
Telefoon: +3197006522018
Adres:
Zaleda door NC Media Agency
Symphoniesingel 90C
6218 AA, Maastricht,
Nederland
KVK: 91319706
BTW Nummer: NL004883310B13
Openingsuren: Maandag - Vrijdag: 08:00-17:00